Про це міністр заявила в ході круглого столу "Діти - провідники змін", повідомляє прес-служба Міносвіти.
За словами Гриневич, новий Закон "Про освіту" несе в собі значне розширення інклюзивної освіти, але з'являються в зв'язку з цим і нові виклики.
"Мало створити матеріальні можливості для інклюзивної освіти. Архітектурна доступність - далеко не єдиний показник, необхідний для інклюзії. Потрібно, щоб людей з особливими потребами почали розуміти, навчилися ставитися до них з повагою. І, найголовніше, щоб вчителі знали, як працювати з такими дітьми. Тому зараз нам дуже важливо в підготовку всіх наших шкільних вчителів включити блок по роботі з дітьми з особливими потребами ", - зазначила міністр.
Немає коментарів:
Дописати коментар